Grattiiiiiiis ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥Grattis Linn!!!!!
Idag fyller Linn år som ni kanske redan har märkt :D
HAHAHA
Grattis min lilla älskling!!!
Du kommer alltid vara den lilla 3 åringen med pippi kläder!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
LOVE YOU GUYS =) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Idag så vet jag inte vad ja ska göra nått me tjejorna tror jag :D
Linn är på landet nu men kommer hem snart =)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Srry att jag inte har bloggat!
Jag har varit hos Edvin Landställe med Emil ♥
Där va jag i 4 dagar :D
Så sjukt kul :D
Vi badade på bryggan ;)
På öar :)
Det va jätte kul :D
Kanske lägger upp bilder sen =D
Det va nog allt =)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0