Killar med nagellack = NEJ TACK!!

Halli hallå!! :D

Var på Eclipse premiären iförregår och den var sjuuuukt bra!!
Men bredvid mig i bio-salongen satt det en kille med jätte
mkt kajal/eyeliner och massa nitar å grejjer och han hade nagellack!!!
Jag blev fan rädd!:P
Och sen efter halva filmen gick han och kom inte tb!!:O
Scaaaaryyy???

Asså är det bara jag som blir fett chockad när jag ser killar i nagellack??
Ja menar, okej det finns Emos, Punkare osv. men asså det e inte ens
coolt när killar målar naglarna??? O.o

Var på stranden igår med Linn Annis Fellie Julia & Evelyn, sen gick vi
till våffelstugan och åt mellis, sen gick vi till tullhusparken och gjorde
parodi på So You Think You Can Dance! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0