Gamla Stan!

Hej!!<3
Kom precis hem från Gamla Stan, där jag mamma,
Lovisa (syrran) och Zareh (mammas X),
va på en typ "Spök-Historie Guiding Tur" eller vad man ska säga!?:P
Men killen som prata och "guidade", var skit rolig han hade en,
svart lång kappa å jätte hög hatt och att pratade as roligt!XP

Men iallafall...Snackar med Linn och Lisa i skype och
e skit trött så jag ska nog snart krypa till kojs!!:P
Bjuder på en grymmt dålig bild oxå....



Sorry att jag ser trött ut å så men asså jag har gått typ hela dan å klockan e halv 12 så......

Kramizz// Cajjan<33

Kommentarer
Postat av: issa

aaaaaaaahhh ! fyyfan så söt :O <3333333

2010-07-01 @ 19:45:30
URL: http://isabellastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0