"Info"! XP <3<3<3

Hej!! // Cajjan

Här kommer lite "information".
Låter kanske lite töntigt men aja! XP

Om Mig:
Jag heter Cajsa-Lisa (Kallas för Cajjan)

Jag e 12 år gammal!

Jag gillar att vara med kompisar,
spela handboll, och dansa!

Jag är ganska flamsig och klumpig! :P

Jag är skrockfull(elr hur det nu stavas), så jag:
-Lägger inte nycklar på bord.(Matbord, osv.)
-Går inte på A-brunnar.
-Om ngn dödar en spindel skriker jag:
DET KOMMER REGNA IMORN TACK VARE DET DÄR!!!

Jag har haft hårfärger i:
Brun, blond, svart, svart och lila slingor,
och har nu typ mörkbrunt!

Min naturliga hårfärg e typ mellanblond..?XP

Jag Hatar falska människor, banan, High School Musical,
Justin Bäver, Fjortisar

(när man håller på som en fjortis,
jag har inget emot folk som klär sig som dom, men jag
hatar små mesar som stoppar in grejjer i bh:n, och
Beter sig som fjortisar och e alldeles över sminkade osv.)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0