Liiina 30!<333

Halloj hallojj!
Sorry, har inte bloggat på länge men har inte haft tid/kunnat....:'(

Idag var det skolavslutning och det regnade såklart! XP
Lägger in en bild på vad jag hade på mig senare,
för jag har inte hunnit läggain bilder..

Sen följde jag med Fellie hem och vi tittade på film och
va inne på datan för det va så dåligt väder!

Om en halvtimma ska jag åka till nått ställe för
moster Lina  fyller 30!<3333
Grattis!!<333
Och där får jag träffa sötaste kussen Issa!!!!!<33333
I MISS U Gmn!!<3<3<3


Jag och Issa<33 (som knyter skorna):P
Det var den kjolen jag hade idag (H&M), och ett par vita tights,
(H&M) och en vit topp från JC!

Kommentarer
Postat av: Jenny

när skaffade ni blogg? :O

länkar er på min XD

2010-06-11 @ 18:59:52
URL: http://thatiswhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0